اپ Ticktick یک دستیار خوب برای هر تریدر

مدیر وظیفه ایده آل من TickTick بوده است. TickTick به دلیل ادغام عالی با تقویم های من ایده آل بوده است. درست مانند کال نیوپورت، من معتقدم که یک روز با زمان مسدود شده بسیار مفیدتر از کار کردن در لیست وظایف است. سال‌ها پیش متوجه شدم که وقتی برای برنامه‌ریزی هفته‌ام در روز جمعه وقت نمی‌گذارم، در هفته بعد 20 درصد از بهره‌وری افت کردم.

مسدود کردن زمان ترید با TickTick

تقویم داخلی TickTick به من امکان می دهد وظایفی را به تقویم هفتگی خود اضافه کنم.من برای دیدن وظایف و قرار ملاقات ها به دو برنامه نیاز ندارم زیرا TickTick این ویژگی ها را ترکیب می کند. وقتی مرور هفتگی خود را انجام می‌دهم، هر کاری را که باید در هفته بعد انجام شود را با #این هفته تگ می‌کنم. سپس، وقتی به برنامه‌ریزی هفته می‌روم، می‌توانم کارهای برچسب‌گذاری شده برای هفته را فیلتر کنم و از کشیدن و رها کردن برای قرار دادن آنها در تقویم خود استفاده کنم.

به محض اینکه وظایفی در تقویم داشته باشم، می‌توانم مدت آنها را تنظیم کنم و آن‌ها را جابه‌جا کنم تا در هفته به همان شکلی که وجود دارد جا بیفتند. با مدیران کارهای قبلی، در یک هفته به وظایف نگاه می‌کردم و همیشه بیش از حد تخمین می‌زدم که چقدر می‌توانم انجام دهم. وقتی وظایف در هفته من درگیر نباشد، انجام کارهای بیش از حد آسان است. هفته ای که بیش از حد رزرو می شود منجر به استرس بیشتر و روزهای بد با خانواده من می شود.

همچنین می توانید تقویم خود را فیلتر کنید تا فقط کارهایی را با یک برچسب خاص ببینید. من از این در کنار برچسب #trade-calendar خود برای برنامه ریزی بررسی سابقه ترید برای ماه های آینده خود استفاده می کنم.

هر پروژه کاری (TickTick آنها را فهرست می نامد) یک کار نهایی را دریافت می کند که با نام عنوان کاری که من روی آن کار می کنم مطابقت دارد. این کار با #trade-calendar برچسب گذاری شده است، سپس می توانم یک ماه کامل را نگاه کنم و کارهایم را در روزهایی که می خواهم برای بهبود تریدر های بعدی داشته باشم را بکشم.

نگه داشتن تقویم چک لیست پلن ترید در مدیر وظیفه من ورود دوگانه پروژه ها را متوقف کرده است. این معنی است که من یک نکته در پلن ترید را از دست نمی دهم زیرا آن را فقط در یک برنامه خاص وارد کرده ام که فقط تقویم کاری من را در خود دارد.

با استفاده از TickTick و داشتن همه چیز در یک نقطه، من توانستم تمام کارهایی را که باید انجام دهم کنترل کنم. این عجله را در روز جمعه متوقف کرد، زمانی که متوجه شدم نکته ای از پلن ترید را که قرار بود انجام دهم از دست داده‌ام و اکنون باید همه چیز را در یک جدول زمانی فشرده انجام دهم.

 

ورود کار می تواند آهسته باشد

در حالی که چیزهای زیادی در مورد TickTick وجود دارد، ورود وظایف می تواند در iOS و با جعبه ورود سریع بومی ارائه شده در macOS کند باشد. TickTick دارای تجزیه تاریخ هوشمند است و می‌توانید تگ‌هایی با # تنظیم کنید و کارها را با ^ در لیست‌ها مرتب کنید. اما نمی‌توانید هیچ متادیتای دیگری را به یک کار اضافه کنید مگر اینکه از Share Sheet در iOS استفاده کنید. یعنی وقتی می‌خواهم یک لینک یا هر متن دیگری را به یک کار در macOS اضافه کنم، باید آن وظیفه را ایجاد کنم و سپس آن را در TickTick پیدا کنم تا بتوانم اطلاعات اضافی را وارد کنم.

بیشتر بخوانید
آموزش رایگان ساخت شماره مجازی گوگل ویس (در ۴ مرحله)

TickTick شامل یکپارچه سازی میانبرهای مناسب است که این محدودیت را برطرف می کند.

مدت زمان ویژگی دیگری است که به دور از هر روش ورود سریع قفل شده است. برای داشتن مدت زمان یک کار، باید تاریخ مرتبط با آن داشته باشد. در مقایسه، برنامه ای مانند OmniFocus به شما امکان می دهد مدت زمان را وارد کنید. اگر زمان را مسدود کرده باشید و کاری را از OmniFocus به تقویم Fantastic خود کشیده باشید، Fantasical این مدت را تشخیص خواهد داد.

در نهایت، اگر کاری را به صندوق ورودی خود اضافه کرده باشید، راهی برای ارسال آن به پروژه از صفحه کلید وجود ندارد. شما باید از یک دستگاه اشاره گر برای پیمایش لیست تمام پروژه های خود استفاده کنید. ابزاری مانند OmniFocus یا Things که هر دو دسترسی کامل به صفحه‌کلید دارند، مرتب‌سازی وظایف شما را در پروژه‌ها بسیار سریع‌تر می‌کند.

من  روش های ورود سریعی که TickTick ارائه می دهد را دوست دارم، دسترسی بیشتری به فیلدهای وظیفه ببینم.

دیگر قابلیت های تیک تیک که ممکن است برای هر تریدر مناسب باشد

خارج از این نکات برجسته، TickTick دارای تمام ویژگی های اصلی سازماندهی وظایف است که شما انتظار دارید. می توانید کارها را برای تکرار در فواصل زمانی مختلف تنظیم کنید. می‌توانید گروه‌بندی‌های هوشمندی ایجاد کنید تا بتوانید تمام کارهایی را که به عنوان #امر برچسب‌گذاری کرده‌اید ببینید. می‌توانید یک کار را به یک مکان گره بزنید تا زمانی که در یک مکان خاص هستید، انجام آن را به شما یادآوری کند.

TickTick به شما امکان می دهد یادآورهای مبتنی بر زمان و همچنین یادآورهای “آزاردهنده” را تنظیم کنید که تا زمانی که یک کار را انجام ندهید شما را تنها نمی گذارند! شما زمانی را تصور که قصد مطالعه یک مقاله در مورد استراتژی ترید بر اساس ایچیموکو را دارید و تا زمان اتمام این مطالعه تیک تیک شما را تنها نمیگذارد. با سرویس های ایمیل انتخابی من،مثل Spark، ادغام می شود و با سیری و دستیار گوگل ادغام می شود. اگر به اتوماسیون مبتنی بر وب نیاز دارید، با Zapier نیز کار می کند.

اگر علاقه مند به استفاده از تایمرهای Pomodoro هستید، TickTick دارای یک دستگاه داخلی است که مدت زمانی را که برای یک کار صرف کرده اید را پیگیری می کند. حتی به شما امکان می دهد تعداد چرخه های تمرکزی که در یک روز دریافت می کنید را تعیین کنید.

برای کسانی که عاشق ردیابی عادت های خود به عنوان یک تریدر هستند، TickTick مناسب است.

اگر نیاز به همکاری سبک دارید، TickTick گزینه مناسبی است. من از آن برای به اشتراک گذاشتن وظایف با VA خود استفاده کرده ام. ما می توانیم در مورد وظایف نظر بدهیم و وضعیت وظایف را از داخل برنامه تغییر دهیم. نمی‌توانم بگویم که با ابزارهایی مانند Basecamp یا Notion برابری می‌کند، اما یک تیم کوچک می‌توانند به راحتی از TickTick برای مدیریت پروژه‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید
تبدیل چارت به اکسل در تریدینگ ویو

در نهایت، TickTick دارای ادغام میانبرهای خوبی است. آنها مجموعه ای از میانبرهای از پیش ساخته شده را برای دانلود و شرح مناسبی از طرح URL آنها ارائه می دهند که می توانید از آنها برای ساخت میانبرهای سفارشی استفاده کنید. بزرگترین مورد از دست رفته در اینجا توانایی ایجاد یک لیست/پروژه جدید با میانبرها است. برای دور زدن این موضوع، من همیشه ابتدا پروژه‌ای به نام dup ایجاد می‌کنم و سپس Shortcut خود را اجرا می‌کنم تا به دنبال پروژه‌ای با آن نام برای اتوماسیون بگردم.

من به طور مرتب از این میانبر استفاده می کنم تا ایده ای را برای یک قطعه محتوا از پروژه ایده های خود بیرون بیاورم و آن را به یک پروژه کامل تبدیل کنم. این ویژگی اتوماسیون در چند ماه گذشته که تقویم محتوایم را مدیریت می‌کنم، ساعت‌ها در وقتم صرفه‌جویی کرده است.

اگر به دنبال یک برنامه GTD هستید که در بخش اتوماسیون به خوبی تعبیه شده باشد و بر روی تمام پلتفرم هایی که ممکن است داشته باشید اجرا شود، TickTick یک گزینه قوی است. در حالی که آرزو می‌کنم بتوانم اطلاعات بیشتری را از فیلدهای ورود سریع به برنامه دریافت کنم، برای برنامه‌ریزی هفته‌ام آنقدر به تقویم تکیه می‌کنم که حاضرم کمی اصطکاک اضافی را در ورود به کار تحمل کنم تا برنامه‌ریزی راحت‌تر شود. تجربه.

 

دانلود tick tick برای ویندوز

دانلود tick tick برای ios

دانلود tick tick برای اندورید

دانلود tick tick برای مک

دانلود ticktick نسخه پرمیوم با توجه به اینکه این اپ نیاز ثبت اکانت دارد به صورت رایگان وجود ندارد، بااینحال با کلیک بر روی لینک و دانلود نسخه مورد نیاز میتوانید به مدت 2 هفته از نسخه پرمیوم این اپ استفاده نمایید و سپس در صورت تمایل آنرا با سالانه 27$ تمدید نمیایید.

 

نظر چند کاربر در مورد اپلیکیشن مدیریت وظیفه،کار و زمان تیک تیک

من سال هاست که از TickTick استفاده می کنم. هر کاری را که نیاز دارم و بیشتر انجام می دهد. من عاشق داشتن توانایی اولویت بندی کارها (بالا، متوسط، کم و هیچکدام)، برنامه ریزی کارها در تاریخ ها و زمان های خاص، دریافت یادآوری، همگام سازی با تقویم من، اختصاص وظایف به اعضای تیم (برای تفویض اختیار عالی) و ایجاد لیست هستم. استفاده از برنامه تلفن همراه نیز بسیار مفید است، اگرچه من نسخه وب رایانه را ترجیح می دهم (به دلیل بزرگتر بودن صفحه نمایش)

برای پیروی از مدل انجام کارها (GTD) فوق العاده است! من به شدت توصیه می کنم برای دسترسی به تمام ویژگی ها، به خصوص اگر مرتب از آن استفاده می کنید، آن را به حساب پریمیوم ارتقا دهید.

وظایف من را برای روز، هفته، ماه و سال مدیریت کنم. وظایف را به دستیار من محول کنید. برای انجام کارها اولویت ها را تعیین کنید.

 

من عاشق این برنامه مدیریت کار هستم. روی همه دستگاه‌های من کار می‌کند – آیفون، تلفن اندروید، لپ‌تاپ، کروم‌بوک و تبلت. راه‌های زیادی برای سازمان‌دهی دارد. من می توانم از لیست ها، برچسب ها، برچسب های سفارشی، لیست های هوشمند و موارد دیگر استفاده کنم. می‌توانم براساس کارهای عقب افتاده، 7 روز آینده، یا ترکیب فهرست هوشمندی که با برچسب‌ها و/یا تاریخ ایجاد می‌کنم، مشاهده کنم. همچنین می توانید اولویت، تاریخ سررسید یا تعیین تکلیف را تعیین کنید. در یک لیست، می توانید انتخاب کنید که توضیحی را تایپ کنید یا برای ایجاد یک لیست چک باکس تغییر دهید. من همه جا به دنبال چیزی گشتم که بتواند به من کمک کند تا سیستم Getting Things Done را وارد کنم و این ساده ترین روش برای استفاده بود و روی همه انواع دستگاه ها با قیمت مناسب کار می کرد. من از پوشه ها برای پروژه های خود استفاده می کنم و لیست هایی را در هر پوشه ایجاد می کنم. من می‌توانم آنها را با تگ‌های اقدام بعدی برچسب‌گذاری کنم تا بتوانم به سرعت آن‌هایی را با عملکرد بعدی که شامل رایانه، تلفن یا برچسب دیگری است که ایجاد می‌کنم، مشاهده کنم. من همچنین می‌توانم از یک وب‌سایت در Chrome یا مستقیماً از یک ایمیل به لیست‌های تیک خود اضافه کنم.

 

اولین باری که TickTick را دیدم حدود 1 سال پیش بود. سهولت استفاده چیزی است که من در TickTick دوست دارم. من معتقدم که TickTick بهتر از رقیب اصلی Todoist است زیرا همگام سازی بسیار سریع و بی نقص و یادآوری موبایل عالی است.بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی هفتگی است.

 

TickTick یک ابزار قدرتمند Todo List و Task Management است که دارای یک رابط کاربری تمیز و ویژگی های قدرتمند است. سهولت استفاده بزرگترین مزیت TickTick است. نسخه رایگان نیز برخی از ویژگی های خوب را ارائه می دهد که برای شروع کافی است.

 

استفاده از تیک تیک بسیار آسان است. این یک مدیر وظیفه اساسی است و دارای نکات مهمی نیست که هرگز مورد استفاده قرار نخواهند گرفت یا درک آنها دشوار است. کل تیم ما از آن استفاده می کند و به آن قسم می خورد!

 

برای تریدر شدن خوب است،اثربخشی برای خودکار کردن گردش کار و ساده کردن آنها،عالی برای ایجاد کار در داشبورد و اختصاص دادن.با تخصیص و مدیریت منابع عالی است،برای برنامه ریزی و برنامه ریزی برای جلسات پروژه فوق العاده است.

رابط کاربری بصری عالی.حتی اپ برنامه ریزی درسی بسیار خوبی است.

 

قابل اعتماد برای ردیابی زمان،با واگذاری کار به کارمندان عالی است.

کارآمد با ادغام با تقویم برای تنظیم سررسید،اعلان ها برای تکمیل سریعتر پروژه برای کاربران بسیار موثر است.

اپ برنامه ریزی روزانه با مدیریت گردش کار و مدیریت هزینه عالی است.

 

دستیار ترید ارز دیجیتال عالیه برای من،میتون چک لیستی از پلن تریدم رو باهاش انجام بدم.و دیگه فرماوش نکنم چیو باید رعایت میکردم! تریدر شدن چقدر زمان میبرد؟ با این اپ کمی سریع تر چون حداقل میدونم چیزی که یاد گرفتم رو انجام میدم.

 

با واگذاری کار به کارمندان عالی است،کارآمد با ادغام با تقویم برای تنظیم سررسید.

اعلان ها برای تکمیل سریعتر پروژه برای کاربران بسیار موثر است،با مدیریت گردش کار و مدیریت هزینه عالی است.

 

یکی از مراحل تبدیل شدن به یک تریدر حرفه ای تدوین پلن ترید است،که با این اپ میتونم بهش پایبند باشم. میتونم باهمکارام وظایف رو چک کنم و به عنوان یک تیم ترید هماهنگ عمل کنیم.تریدر شدن سخته اما با یک سری کار ها میشه آسون ترش کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید